گیاه محلی شنگ

Wiki Article

این فرآورده نیز گیاهی بوده و در آن از سنبل الطیب و گل ساعتی استفاده شده است. این قرص تنش‌های عصبی را از شما دور کرده و با کاهش اضطراب خوابی آرام را برایتان به ارمغان می‌آورد.

مواد شیمیایی گیاهی اثر درمانی آن‌ها را بر حسب عملشان، در بدن انسان مشخص می‌کند؛ بنابراین گیاهان دارویی بر حسب شعاع عملشان در گروه‌های معینی طبقه‌بندی می‌شوند. همیشه یک گیاه دارویی اثری مشخص ندارد و طیف اثرات آن ممکن است زیاد یا کم شود.

کمک به تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن در افرادی که رژیم لاغری دارند.

عبارتند از گیاهانی که برای بهتر کردن مزه و عطر داروها به کار برده می‌شوند و دارای اثر ضدعفونی‌کننده نیز هستند؛ نظیر مریم گلی، بابونه رومی، اسطوخودوس و اکلیل کوهی (مصرف داخلی یا خارجی).

در این محصول از زیره سبز استفاده میشود که باعث کاهش اشتها می شود و روند سوخت و ساز بدن را بالا می برد. افزایش سوخت و ساز بدن به معنی افزایش متابولیسم می باشد و در نتیجه چربی سوزی را زیاد کرده و باغث کاهش وزن میشود. زیره سبز یکی از داروهای گیاهی برای لاغری می باشد.

گونه کنگر فرنگی خاردار گیاهی است که در ایران با نام ارده شاهی هم شناخته می شود و بومی منطقه جنوب اروپاست، این گیاه که سرشار از خواص مختلف است برای افزایش ترشح صفرا و کبد تاثیر دارد و می تواند کبد را تقویت کند و امکان ابتلا به کبدچرب را کاهش دهد، علاوه بر این در کاهش کلسترول هم موثر است و سنگ کلیه را از بین می برد، برای کاهش تب، رماتیسم و یبوست می توانید از کنگر فرنگی استفاده کنید.

همچنین در کشور ما در بخش‌هایی از گرگان، بندر گز، بابل، تمیشان، دره هراز، درّه چالوس، لاهیجان، شیراز و سیستان رشد می‌کند.

وبا بهانه های الکی واصرار سعی در فرار کردن از خانه داره خواهش میکنم بهترین راه ها رو پیشنهاد بدید شربت یا قرصی یا اینکه ببریم پیش متخصص اعصاب روان؟واقعا داره علاوه بر خودش کل خونواده رو هم دچار مشکل میکنه اصلا شبا خواب نداریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

والی فلور داروی گیاهی آرامبخش بوده و ممکن است از گلبرگ زعفران طریق کاهش اضطراب باعث بهبود کیفیت خواب شود.

این محصول صد در صد طبیعی و گیاهی فاقد مواد نگه دارنده شیمیایی و فاقد رنگ های مصنوعی است.

بهترین روش خشک کردن زعفران

در ایران حدود ۸۰۰۰ گونه گیاهی موجود است که از این تعداد ۲۳۰۰ گونه جزء گیاهان معطر و دارویی هستند و از این تعداد ۴۵۰ گونه در عطاری‌های ایران به فروش می‌رسد.[۱۳]

دمنوش اسطوخودوس یک تا دو ساعت قبل از خواب قویترین داروی گیاهی خواب آور می‌تواند باشد. یک قاشق چای‌خوری برگ خشک شده اسطوخودوس را درون یک فنجان آب جوش ریخته و پس از ۱۰ دقیقه که دم کشید آن را میل فرمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت مربوط به آقای محمود شیخ جامی است.

Report this wiki page